top of page

התבוננות בדמיון מודרך בשיטת "העיניים הפנימיות"

עודכן: 4 ביולי 2022

התבוננות שקטה היא תהליך המתבסס על הרפיה והנחה של הגוף על ידי נשימה מודעת. תהליך בו נכנסים גלי המוח גלי אלפא לקצב נמוך יותר האופייני למצב של שינה ומנוחה מוחלטת עם זאת המוח ערני, מרוכז ומאפשר פעילות מחשבתית המשנה מציאות.

שלמה המלך החכם באדם אמר שכול מה שאתה רואה בעיני רוחך זה מה שקיים...


שיטת "העיניים הפנמיות" מפעילה את חוש הראייה הפנימי בה עוצמים את העיניים הפיזיות הרואות את העולם החיצוני הסובב אותנו ומשתמשים בעיניים הפנמיות הקימות והפקוחות כל הזמן וביכולתן "לראות ולהתבונן" בעולם הפנימי הפיזי והרגשי בתוך גופנו ומחוצה לו. מצב בו האדם רואה ע"י העיניים הפנימיות עולם ומלואו, "...כל איש אשר ידבנו לבו..."(פרשת תרומה). ל"ראות" את האור (המבדיל את החושך), את אור הבריאה ואת אור הנשמה המתחברים לשורשם למקור החיים. אנחנו "רואים" ועל ידי כך יוצרים מציאות בריאה.


עם "העיניים הפנמיות" אנחנו יוצאים למסע של התבוננות פנימה לתוך פנמיות גופנו המואר, הבריא, המדויק בצורתו, בקצב שלו, רגוע ושמח. לראות את המהות המוארת העטופה בבשר ודם. לנשמה יכולת מדהימה לרפא את הגוף.


עם "העיניים הפנמיות" אנחנו מתבוננים גם מחוצה לגוף בילדנו המוארים והשמחים, במשפחתנו וחברנו ורואים את נשמתם המוארת, רואים את החיבור אליהם את הטוב את האור הקיים בכול אחד מאיתנו.

המודעות לעיניים הפנמיות והטמעתן במוחנו משמש אותנו ביום יום לראיית הטוב המואר לבריאותנו ובריאות ילדנו. תרגול שיטה זו בהתמדה מאפשר לנו לחשוב חיובי, מואר, פותח לנו עולם ללא גבולות בו אנחנו יכולים להשתמש בעיניים הפנמיות במקביל לעיניים הפיזיות, בו זמנית. נותן לנו כלי רב עוצמתי לחיים טובים יותר.


את ההתבוננות ב"עיניים הפנמיות" אפשר, כמובן, לעשות בכול מצב ואותה אני משלבת בהתעמלות המשולבת לנשים כבסיס לכל תרגיל. אנחנו רואות את המבנה האנטומי של האיבר, מפרק עליו עובדים ו"רואים" את התנועה אותה מבצעים בצורה מדויקת.


מנחה סדנאות על פי שיטת "העיניים הפנמיות" לקבוצות ופרטים.


מאמרים שאני מאד ממליצה לקרוא המספר על מחקרים על הקשר בין התת מודע למחלות:

הכל בראש – האם המחלות קשורות בתת מודע ד"ר ברוס ליפטון התעסק בשיבוט תאי גזע בזמן שגילה את מה שמבחינתו מהווה מהפך במדע הביולוגיה: התאים שלנו נשלטים, לטענתו, על פי מידע הנקלט מהסביבה – ולא מהגנים שנקבעו לנו. באמצעות שינוי האמונות השליליות הטבועות בנו, הוא מבטיח, נוכל להימנע ממחלות קשות כמו סרטן. לקריאת המאמר המלא לחצו כאן

מאמר אחר פורסם בירחון WDDTY ותרגום שלו הופיע באתר כיפה, על השימוש בדמיון מודרך לטיפול בבעיות פיזיות:

דמיין שאתה בריא טכניקות של העלאת דמיונות חזקים וספציפיים עשויות לעזור לא רק במקרים של סרטן אלא במגוון רחב של מצבי חולי. לקריאת המאמר המלא לחצו כאן

47 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page